در هنگام کاهش وزن، فرد می تواند مقداری شیرینی از جمله پای سیب و شکلات را بخورد و همچنان وزن کم کند.شیرینی و کاهش وزن,شیرینی برای کاهش وزن,نقش شیرینی در کاهش وزن,کاهش وزن با حذف شیرینی,کاهش وزن با نخوردن شیرینی,
شیرینی راهی برای کاهش وزن

 در هنگام کاهش وزن، فرد می تواند مقداری شیرینی از جمله پای سیب و شکلات را بخورد و همچنان وزن کم کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ژورنال La Gaceta de Salamanca،  متخصصان تغذیه بر این عقیده هستند که شیرینی راهی برای کاهش وزن است.

شکلات کاکائویی حداقل 70 درصد مصرف کنید. کارشناسان تغذیه توصیه می کنند پای سیب خانگی را با ژلاتین همراه با برش های میوه تازه مصرف کنید. نوشیدنی های ساخته شده از مخلوط ماست و انواع توت ها یا میوه ها می توانند یک دسر سبک تابستانی باشند.خوردن این مواد باعث حس احساس سیری در شما می شود.

کلارا نورس، متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: میوه ها مفیدترین منبع قند محسوب می شوند. به گفته وی . تمایل خود به خوردن شیرینی را با خرما ، کشمش ، زردآلو خشک و گیلاس برطرف نمایید. علاوه بر این، این میوه ها حاوی آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

کارشناسان خاطرنشان کردند که نکته اصلی هنگام استفاده از غذاهای شیرین رعایت مقدار مناسب است. 

پیش از این ، متخصصان تغذیه از مرکز برنامه وزن سازی کمبریج در انگلیس توصیه هایی در مورد چگونگی کاهش وزن در طول دوره قرنطینه در طی دو هفته ارائه دادند. در این تغذیه ، شما باید غذای آماده را نخورید و خودتان شروع به پخت و پز کنید. توصیه می شود از رژیم غذایی مدیترانه ای پیروی کنید تا مدتی از الکل ، کربوهیدرات سریع ، نمک شیرین و اضافی خودداری کنید.

 

 

.