مزراتی کواتروپورته از سال 2012 تاکنون در کلاس سدان های لوکس حضور داشته اما این اواخر خبر چندانی از آن به گوش نرسیده است؛ اما باید اذعان کرد این خودرو هنوز هم از طراحی ظاهری زیبایی سود می‌برد.مازراتی کواتروپورته,مازراتی کواتروپورته 2020,مازراتی کواتروپورته gts,مازراتی کواتروپورته در ایران,مازراتی کواتروپورته s,مازراتی کواتروپورته ۲۰۲۰,مازراتی کواتروپورته اس,مازراتی کواتروپورته اتاق قدیم,مازراتی کواتروپورته اسپرت,صدای اگزوز مازراتی کواتروپورته,قیمت مازراتی کواتروپورته در ایران,ابعاد مازراتی کواتروپورته,بررسی…
گیراتر شدن مزراتی کواتروپورته با تیونینگ والد

مزراتی کواتروپورته از سال 2012 تاکنون در کلاس سدان های لوکس حضور داشته اما این اواخر خبر چندانی از آن به گوش نرسیده است؛ اما باید اذعان کرد این خودرو هنوز هم از طراحی ظاهری زیبایی سود می‌برد.

اما شاید برخی افراد معتقد باشند این خودروی ایتالیایی نیازمند گیرایی بیشتری است و اینجاست که والد اینترنشنال وارد میدان می شود. والد هنوز هم فکر می‌کند فضایی برای رفاه شخصی وجود داشته و جزو تیونرهای پیشروی دنیاست که با محصولات لاین اجرایی خود چنین پروژه‌هایی را اجرا می‌کند.

اما پروژه تیونینگ این تیونر شامل چه چیزهایی است؟ همانند اکثر پروژه‌های قبلی، یک بسته‌ی ظاهری مناسب برای کواتروپورته مدل‌های 2013 تا 2017 در نظر گرفته شده است. یک آپرون جدید در سپر جلو نصب شده و شامل دیلایت های LED است. در ادامه هم می‌توانیم رکاب‌های جدید را ببینیم. دیفیوزر عقب نیز همانند خودروهای فرمول 1 چراغ ترمز را در میانه جای داده و چهار خروجی اگزوز نیز آن را احاطه کرده‌اند. این خودرو هم‌اکنون پذیرای لوگوی این تیونر ژاپنی در صندوق شده است.

والد چهار دست رینگ برای کواتروپورته ارائه کرده که ابعاد 22 اینچی دارند. نهایتاً هم باید به این اشاره کرد که طبق گفته‌ی والد، صدای پیشرانه نیز با نصب یک سیستم اگزوز اسپورت با کنترل گاز ارتقا یافته است.

 

 

.